Dagens



Det gick fort att gömma sig i sängen igen imorse efter att ha gått förbi vardagsrummet i 3 sekunder, i runda slängar. Det finns trots allt vissa fördelar med att bo i en lägenhet inne i stan... där är åtminstone temperaturen på plussidan oavsett årstid. Så gubben fick agera hjälte och eldade för brinnande livet hela förmiddagen och jag snarkade vidare ett tag (enbart för att behålla värmen).

Råkade gå in på hms hemsida och har börjat fundera på nyårutstyrsel. Inte så att jag är extremt tjejig av mig men va tusan det är ju nyår ju! Nu till den stora frågan, kan man blanda grått och guld? Hittade en toppensöt grå klänning och massor av dunderfina guldiga tingeltangel... åååh och världens bästa ballerinaskor. What to dooooooO!? Det är inte lätt att vara jag ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0