C is for cookie

Nu är jag verkligen toootalt slut! Har handlat och bakat så jag blir alldeles viririg och stirrig. Men nu behöver jag åtminstone förhoppningsvis inte handla på ett braaaa tag!

Lite sorgligt kändes det att ta farväl av surdegen som jag matat och pratat med i några dagar nu. Men förhoppningsvis har transformeringen gjort den lite gladare, får se imorn till frukost. I värsta fall får jag väl ta till det andra baket för dagen, korintkakor på mormors vis! Vi har ungefär en miljon kakor på svalning i köket nu så det kanske kan vara lika bra att göra sig av med dem under frukosten... hrm... he...

Kanske vore en bra idé att sova nu... ett bra tecken på det är när ögonen ofrivilligt går i kors och jag börjar snarka så smått framför datorn (och stava fel! fan för att skriva om hela tiden!). Jag tror det kan vara ett tecken på att täcket är en bättre vän för närvarande än datorn i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0