Dagens



Någonting är inte helt okej när -8 grader framstår som en hyfast varm dag. Nu är jag seriöst trött på kylan så i ren protest sitter jag hemma och läser i min nya favorit fotölj. Visst att risken för att göra helt andra grejer än de jag borde göra relvativt stor, men det struntar jag i. Jag ger mig helt enkelt inte ut i kylan om jag inte nödvändtigtvis måste!

Har fått någon form av ordning på vårt hem nu också, flyttade hit nästan alla resterande möbler under helgen, smidigt som tusan gick det också ska tilläggas. Var många som skulle flyttas samtidigt så det blev någon form av tippen-flytta-öla dag. Riktigt najs! Tippentoppen dag kanske är ett bättre uttryck?

Nu ska jag vira ner mig i filten igen och krypa ner i min fina fotölj och fortsätta läsa om kalkyleringar och siffror hit och dit. Kalla mig skum men ibland är det riktigt kul faktiskt!

chip hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0