shoot me now



Käre tid! Jag är så trött så jag tror jag dör! Ok, jag erkänner jag för skylla mig själv. Men alltså så här, alltså... Äh! om jag går upp klockan sex på morgonen är jag trött resten av dan oavsett. Faktiskt. Men det hjälper väl inte direkt att sitta uppe och spela dåliga mobilspel heller kanske. Krävs mycket viljestyrka emellanåt för att inte somna på plats kan jag lova.

Tror det där med att göra andra saker är en av mina riktigt starka sidor, eller svaga det beror på vilken syn man har på saken. Som exempelvis nu, jag ska ju defenitivt inte sitta och skriva strunt här, har ju ett studiearbete att slutföra. Ett studiearbete som jag skjutit både en och två dagar för mycket. Men det är som en lite spärr där. Kan inte riktigt förklara den så istället hittar jag väldigt många bra onödiga saker att göra. Kanske sova en sväng och sen göra färdigt? Hmm..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0