Home sweet home

Då var vi tillbaka i hemmet igen! Något otyg har tuggat på mina plantor men de lever i alla fall och det ser ut som att det går att rädda. Lite såpvatten och lite tålamod så ska nog mina plantor vara back on track igen. I övrigt var Öland helt fantastiskt! Tur för oss att det fanns ett hav precis runt knuten för herrejösses vad varmt det var och ännu mer herrejösses vad skönt det var att bara doppa sig och känna livet komma åter! Arvika campet var helt klart det finaste på hela festivalen med de bästa av de bästa människorna! Ser redan fram emot nästa års Ölandsäventyr. Men innan dess finns det många fler äventyr att utföra denna sommar, det finns bär och svamp som ska plockas, blommor som ska kanderas och kakor som ska bakas. Dessutom kommer det besök hit på onsdag eller så vilket jag verkligen ser fram emot. Då blir det spökjakt, kakor och NINA! Vad mer kan en kvinna begära av livet?
Chip så länge! Jag ska dö en smula på soffan nu igen.... Aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0