Dagens



Ligger just nu i sängen med min kära laptop och har avnjutit en lång och fantastisk frukost! Skulle egentligen ha hjälpt till att flytta en kompis idag men när jag vaknade i morse så kändes det som att någon hade kört insidan av min hals i en mixer. Inte kul.



Nu kanske det är på tiden att göra något vettigt av dagen... en tur till rusta eller så hade ju passat guld! Tänkte köpa lite konstgräs där att ha på balkongen... är lite kluven, det kan bli det snyggaste någonsin. Samtidigt som jag kanske kan fixa det där extrarummet utan att köpa något direkt nytt. Bara utnyttja det som redan finns och lite secondhandprylar. Och sen så klart pyssla om det som det ska vara. Lite roligare, lite billigare och förhoppningsvis mycket snyggare!

Chip så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0