Dagens

Äntligen hemkommen från praktiken igen och kroppen värker så det står härliga till! Ikväll blir det fredagsmys med finlinus och katterna vilket jag ser fram emot! Det hela görs ju inte sämre av att det finns massvis med lakritsbrownie kvar i kylen! Riktigt uppskattad blev den på praktiken av kommentarerna att döma. Om de nu inte lurades för att vara snälla vill säga... För egen del hamnar den helt klart i bak o kak boken i alla fall!

Ska bli riktigt skönt med helg nu och det ser ut att bli en ganska trevlig en. Det ska vaktas barn och gås på marknad. Förhoppningsvis hinner jag med att sticka lite så att jag åtminstone blir klar med ett par vantar. Det vore bra skönt! Sen är det ju självfallet fäktning på schemat också. Det vill säga om armen blir bättre, för seriöst jag kan knappt röra min ena arm!

Satt förövrigt och smyggrinade lite förut på jobbet! Lyssnade på en konsert på p3 live med Kate Nash och tyckte väl att det var helt okej bakgrundsljud sådär under arbetets gång. Sedan kom det, i en gyllene liten klump dessutom, foundations, merry happy och birds. Jo tack jag darrade allt på manschetten där jag satt. Himla tur att det inte var någon som kom in och undrade något då vill jag lova. Fick gå och snyta mig en snabbis innan det var dags för lunch. Blir så himlans kär när jag lyssnar och allt jag kunde tänka på var min lilla farbror här hemma och hur dundrandes mycket jag tycker om han. Underligt att några textrader kan sätta igång!

Chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0