Städa städa...


Helgen har spenderats på att städa lägenheten. Tricket har jag kommit fram till är bra musik att dansa till och mycket tid. Allt detta brukar resultera i att jag springer och vickar på rumpan i takt med diverse musik. Kul! Nu tänkte jag ta tag i vardagsrummet som faktiskt är enda rummet kvar att göra fint i. Så himla skönt när det inte ligger en massa skrot överallt utan lägenheten känns levbar och fin!

Fint ska det bli för ikväll får jag besök av min fina kusin Linda. På schemat tror jag det står en mängd koppar kaffe och lite pyssel. Mys mys! Men som sagt innan dess ska det städas och göras fint minsann. Får se hur det går bara... katterna har varit mer än lovligt intresserade av mitt städande under hela helgen. Fast i och för sig det räcker med att ta fram dammsugaren så gömmer de sig fortare än kvickt!


Chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0