Borde och borde...

Saker jag borde göra nu:
  • Skriva LIA-rapport
  • Packa
  • Plocka
  • Omskola
  • Ställa ut plantor till bättre behövande
  • Plocka iordning efter målerikaos

Saker jag gör just nu:
  • INGENTING!

Nu är i alla fall praktiken slut, inte bara för den här gången utan helt och hållet. Det känns lite underligt att inte gå tillbaka dit på måndag får jag då lov att säga! Men jag kommer nog kika upp där och säga hej framöver i alla fall. Så de inte glömmer bort mig. Har de tur (otur?) kanske jag använder dem som testobjekt i nåt nytt testbak.

Nej ut i solen och fortsätta göra ingenting en smula innan jag får kvällsbesök!

Chip!

Kommentarer
Postat av: Lexie

vinnaren är nu utsedd så gå in och se om du blev

den lyckliga vinnaren:)

tack för ditt deltagande:)

2011-05-01 @ 14:52:10
URL: http://lexielinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0