Hejdå London!


Den fantastiska Londonvistelsen avslutades med en Full english breakfast. Under frukosten diskuterades vad som kommer näst, bara för att grabbarna inte befinner sig på vår sida jordklotet så betyder ju faktiskt inte det att vi inte kan nörda ihop oss med jämna mellanrum. Att förlora det fina nätvärk av svenska Hansonfans vore ju faktiskt urbota dumt! För att illustrera i siffror kan väl sägas att runt 20-25 fans från Sverige var på plats och då är det bara de vi känner till. Vem vet det kanske var ännu fler? Denna siffra innebär att vi var ungefär lika många som resten av de nordiska länderna tillsammans (om inte fler). I min mening tokhäftigt!

Nu är Harald och jag tillbaka i Sverige. Fortfarande slitna båda två men väldigt lyckliga och glada. Det är en typisk vecka som jag inte skulle vilja ha ogjord men som jag heller inte vill göra om. Inte än på ett tag i alla fall... Europas fansons är fantastiskt fina människor och jag är sjukt stolt över att vara del av denna grupp människor!

Kanske ska öva lite mer på Thinking about something dansen för att varva ner lite?

Chip!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tjoho! Och det är ju faktiskt två av dessa Hansonfans som bor i lilla Arvika - hur räknar man ut den procenten? :) När ska vi ses då!?

2011-06-13 @ 14:41:35
URL: http://louisealvarsson.se
Postat av: Fiia

Hähä, vad roligt du skriver :-) Keep it up :-P

Puss från syster

2011-06-13 @ 15:48:34
URL: http://mammafiias.blogg.se/
Postat av: Anna

Tja i procent av de svenska fansen utgjorde vi på en höft 8-10% vilket jag helt klart tycker är en godkänd siffra! Arvika ftw helt enkelt! xD

2011-06-13 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0