Midle of nowhere part 1: 5 of 5


Det viktigaste för att få en bra start på dagen är en rejäl frukost. Speciellt när det handlar om timmatal i köer följt av tonvis av dansande.


Efter frukost och iordningfixande av damer så var det dags att fara iväg till the place to be så att säga. Och så klart kika in kön som börjat ta form. Undrar vad en sån här köplacering kan betyda senare inne på spelningen?


Efter en himla lång stund tyckte damerna att det var dags att skaffa mat och en stackars hamster som jag själv tyckte det var en ypperlig idé. Men det gäller sig att vara försiktig i trafiken för de där storstadsborna tycker om att köra mycket och fort... Tur att det finns hjälpmedel!


Jag försökte visa mitt sällskap att det är både enkelt och bra att tvätta sina händer innan matintag.


SEN får man äta. Och det var minsann på tiden! Gott var det också! Undrar när nästa mål mat kan tänkas dyka upp?


Utan kaffe på maten är inte livet värt att leva. Är kaffet från Starbucks är det bara lite mer värt att leva!


De flesta fansen verkar vara riktigt trevliga prickar. Och jag har absolut inget emot sång. Men när det blir mycket och mindre rent. Ja då är det bättre att gömma sig i väskan....


Jag fick världens finaste lilla plastkort att använda under veckan. Fick dock överlämna det till ställskapet för jag fick det inte riktigt runt halsen utan att snubbla....


Jag fick lyxen att åka väska ner det började regna mer än lite. Andra hade inte lika tur och såg ut som blöta hundar hela bunten. Anna var inget undantag och det är osäkert om tröjan hon använde någonsin kommer att torka...


Efter mycket väntande och ännu mer längtande så fick vi komma in. Och herrejösses vilken show killarna bad på. Det fick dessutom skrattas innan själva spelandet då de bärattade om kvällens temaablum.

Anna snor ordet:
WOW! WOW! Jag skrattade så jag grät emellanåt. Jag grät. Jag dansade. Jag skrek. Jag dog av lycka. Fatta fantastiskt att låtar med så många är på nacken fortfarande fungerar minst lika fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0