Shout it out, part 5: 5 of 5


Sista dagen blev jag uppkörd tidigare än tidigt. Väl på plats byggdes någon form av tidningssäng åt den lilla gruppen trötta men glada tjejer.


Trots tidig ankomst var vi inte först på plats. Men försöka duger väl?


Och plats 19 i kön är ju faktiskt inte heeeelt tokigt! Kunde bara önska att det betyder kick ass plats väl där inne!


Efter några timmars sömn och en del tjötande så var det dags för dagens Walk! Jag kan avslöja att till vänster så skymtas inte Isaac Hanson trots att han visst gick där... Jag hoppades i alla vattenpölar jag kom åt, jag menar är man ändå lite blöt så gör ju inte lite vatten varken från eller till. Nu kan jag dessutom stolt säga att "I TOOK THE WALK!" Något som mellanbrorsan Hanson tyckte var skoj att få oss att skrika. Min dollar gick till vattenförsörjning. Får se var nästa dollar går!


Efter en kall och regnig barfota promenix smög vi in på en närliggande bar och fick oss lite mat. Tidernas kanske godaste burgare hade de. Hur ölen var vet jag inte, det fick bli sprite istället. Mest för att inte dö senare under dagen.

Sista kommentaren från Anna:
I min mening var sista spelningen helt klart bäst! Har aldrig dansat så i mitt liv förut och svetten fullkomligt sprutade ur kroppen. De gav verkligen allt denna kväll och som åhörare kunde jag inte annat göra än ge det sista min kropp hade att ge. Fanfuckingtastic! Tur att min röst återhämtat sig från tidigare annars är jag rädd att jag varit stum vid det här laget.

Självklart bjöd dagen på lite blandade känslor. En underbar spelning men samtidigt också den sista för denna gång. För närvarande (några dagar senare) känner jag mig fortfarande helt bakis och jag låter forfarande helt konstigt. Hoppas verkligen att de kommer tillbaka snart som utlovat. Men samtidigt vet jag att allt sker på Hansontime*

Arrangörerna avslöjade att av alla de spelningar de haft så var Hansonfans de mest dedikerade de stött på. Tja vad kan man säga, får man vänta i fyra år eller mer på en spelning så är det väl kanske det som kan förväntas av publiken?

Chip!

*Hansontime= Not too late, not to early-just in time. Vanligtvis brukar detta innebära en hel del väntan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0