The Walk, part 4: 5 of 5


Eftersom tjejerna drog upp mig tidigt blev det till att sminka mig på plats så de skulle slippas skämmas för en hamster som mig. Visst blir jag fin?


Hej dagens kö! För att komma först måste man visst komma tidigare än tidigt! Ojskibokjski!


Ett par snälla holländare bäddade ner mig en sväng i sitt tält. Där fick jag lyssna på musik en sväng och bara ha det gött!


Mina tjejer bjöd på fingerflaggsmålning. Ursnyggt!


Jag fick rycka in och pyssla lite med ett gäng svenskor. Pysslet var ett svar på en tweet från grabbarna. Hade jag förstått mig på Twitter hade jag lagt upp en länk till tweeten här... Det är hur som helst ett svar från deras "most Royal fan"


Wiho jag fick autofrafer från två av grabbarna! Duktig hamster eh?

Anna säger sitt:
The walk spelningen var helt klart fantastisk! Fick en first row dagen till ära! Oh me gosh! Dagens story handlade mycket om vikten av att göra saker och efter en liten handuppräckning hur som många som faktiskt varit med i en Walk bestämde Taylor hastigt och lustigt att det skulle arrangeras en någon av dagarna. Något som hans båda bröder såg något förvånade ut över. Impulsiva förslag gillas starkt! För er som bor i närheten av Göteborg kan avslöjas att det kommer att arrangeras en walk även där nu i sommar, min fina vän står bakom. Postar mer när jag vet mer exakt!

Chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0