Målerimålera

Första delen av två är färdigställd i måleriväg! Den lilla bänken som är hem åt mina tomater (snart igen) har fått nya färger. Riktigt nöjd blev jag med färgerna också!


Tänk vilken skillnad lite färg kan göra! Tyvärr har jag ingen riktigt bra före bild men jag kan avslöja att det var ganska slitet först. Hoppas att det håller nu också... Färgen jag har använt är fönsterfärg som är lite halvblank. Så att det ska klara av att stå ute och gå att torka av vid behov.

När jag kommer hem blir det mer måla av! KUL!

Chip!

Kommentarer
Postat av: Stina / Sagolikt Pyssel

Hej!

Kul att du vill vara med på pysselstafetten! :-) Och "pimp my konservburk" duger utmärkt som beskrivning. :-)

Jag hör av mig lite längre fram när jag vi är lite fler. :-)

/Stina

2011-05-04 @ 09:25:13
URL: http://www.stinaglaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0