Sen bröllopspresent...

Jag tog med en present till valborgsvärdarna som jag tyckte blev riktigt piffig! Enkel att göra var den också. Tag en tub Karlssons klister, en tom och diskad big pack förpackning och ett stycke tyg. Vik tyget över kanten och limma fast det. Sen kan man piffa till den ytterligare, själv ståltrådspiffade jag. Och så petade jag ner lite växter så klart, det var ju liksom det som var presenten.

RESULTATET:

Kort och present. Check!

Tänk vad lite tyg kan göra!

Nu ska här sovas. Jag är dödstrött efter en dag i skolan uppföljt av någon form av husmorsmaraton. Det har lekts, diskats, lekts mer, matats, lekts mer, nattats och planterats om. Hujjedamej! Men oj vad kul jag haft! Trollet var på betydligt bättre humör idag när han mår lite bättre.

Chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0