Pyssel 2

En dag för sent fick vi äntligen fram adventsljusstaken. Eftersom min käre mor är rädd för eldsvådor och bestämt tycker att mossa går bort och jag råkar gilla min mor så får jag hitta på nåt annat. 

Förra året hade vi pärlor i vilket var helt okej. Men jag gillar ju grönt ändå och häromdagen fann jag en öppnad säck jord här hemma så då slog det mig att jag kunde testa att så nåt! Min första tanke var kattgräs men gubben var rädd att katten skulle bränna upp huset. Tur då att det fanns en påse krasse i gömmorna. Vi får se hur det går! 

I väntan på grönare tider la jag i några svampar och julkryddor. 

Chip! 

22 dagar kvar till första Tigerjulen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0