Sjukstuga.


Inte ens en hel clementin orkade han med till frukost idag. Den lilla Tigern är idag en hyfsat slagen hjälte som ser ut att sova bort mer eller mindre hela dagen. Uppepå en helg fylld av så mycket intryck att till och med jag som vuxen blev lite lätt vimmelkantig så har stackarn fått feber. Varm som en nybakad liten kanelbulle! 

Dagar som denna är det tre saker jag är extra tacksam över:

1. Vår amning 
Jag vet att han får i sig mat samt
vätska och han får den trygghet som jag vet att han så väl behöver. Vi har en liten apbebis som väldigt gärna vill vara nära nära mest hela tiden och amningen är ett sätt som fungerar väldigt fint för oss. 

2. Vår stora säng
Vill jag så kan jag släpa hit ett bra pyssel. Företrädesvis ett tyst ett och helst ett som inte har ståltråd eller annat småvanskligt (för så stor är inte sängen). 

3. Smartphonen
Alltså hur söt och gullig räkan än är så är det faktiskt skönt att ha något att pilla med. En får tycka att jag är förkastlig om en vill men ärligt talat ibland behöver en veta att det finns en värld utanför bubblan. 

Vad uppskattar andra när de små är sjuka? 

Chip! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0