Plingelingeling nu åker tåget!



Nu är vi på väg ut på äventyr igen! Denna gång styr vi kosan mot den kungliga huvudstaden. Men det är inte tal om någon shopping eller annat dekadent leverne utan jag ska på Hjälpmammeutbildning. Sjukt kul! 

Lite blandade känslor i vanlig ordning då jag kommer att hänga med Humlan och gubben hänger med Tigern. Jag kommer med andra ord spendera två hela dagar utan min Tiger! Kul att få lite ensamtid med Humlan men käre tid vad jag kommer sakna min store pojk. Kommer sannolikt få handmjölka en del, bara de få timmar han spenderar på förskolan brukar räcka för spända bröst och mjölkläckage. Vad ska då inte hela dagar göra? 

Den här gången reser vi med enbart Tigerns sulky. Sjukt mycket smidigare att knyta upp i sjal än att bråka med liggvagn i storstadstrafiken.

Chip! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0