Vårfint

I mitt krassliga stadie har jag börjat kolla på Stylisterna på kanal 5s hemsida. Helt okej trots mina låga förväntningar. Bland mina favoriter finns Kajsa vars blogg jag var in och kikade på under kvällen. Och hon gjorde mig sjukt sugen på att kolla in hms hemsida! Och nu har jag knåpat ihop en jagvillhahahaHA korg där. Gubben sa att jag ju kunde önska mig kläderna i födelsedags present (vilket är i MAJ typ om tusen år med andra ord!), kanske ska mejla honom allt som ligger i min kundkorg så han kan ge mig en tidig födelsedagspresent?


det här är några av favoriterna! Mycket pastelligt i form av turkost, korall och gult. Färger jag vanligtvis inte alls brukar beblanda mig med. Men just nu känns det helrätt! Dessutom är det ju lite de färgerna som det kommer vara ute på balkongen i sommar! Hur härligt är inte det att matcha sin egen balkong?

Chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0