Mmmbop!



I sommar spelar mitt favoritband alla kategorier i London! Inte nog med att de bränner av en spelning neherå det blir minsann fem! En för varje studioalbum kan jag tala om för den som inte lyssnat på Hanson sedan Mmmbop. Eftersom jag har världens bästa pojkvän så är det klart att jag får gå! Teenyfansonet* i mig jublar av lycka må jag lova!

Den något vuxnare delen av mig längtar efter att få sätta sig på tåget om lite drygt en timme. Inte för att Norrköping på något sätt är dåligt (annat än för plånboken) men det ska inte sopas under mattan att det finns en kille jag är lite kär i som råkar bo i min lägenhet. För att inte tala om två katter som jag vill krama hårt och länge! Ja och så har vi ju mina små fröbäbisar som ska inspekteras.

Nu ska jag plocka ihop mig och traska så smått tror jag. Men först en till...


jag vet inte hur det är med andra människor men personligen så dreglar jag lite. Inombords, jag är ju fortfarande på kontoret!

Mmmbop! Och trevlig helg!
Chip!


*Fanson=Hanson fan på hanson fan språk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0