51 veckor

51 veckor tog det innan jag begav mig ut på en ren nöjesaktivitet utan min Tiger. Igår kväll prick en vecka innan ett årsdagen var jag iväg på körövning, så himla kul! Vilket för övrigt tog bara 8 år att göra. Har tänkt sen jag flyttade hit att jag borde hitta en kör. Helst gospel. Helst inte allt för långt bort. Jo men närmaste kören hemifrån är just en gospelkör. Win! 

Lite läskigt var det. Telefonen låg i fickan och jag var redo att springa hem om så krävdes. Men Tigern var i goda händer med världens finaste pappa. Mest nervös var jag nog faktiskt över att passa in. Det kan vara svårt att tro men jag kan vara sjukt blyg i nya sammanhang. Alltid skönt när just den där första gången är avklarad så en kan slappna av lite. 

På tisdag kör vi igen, då ska jag coacha ett gäng nya glada SSUare. Fett pepp och lite pirrig! 

Chip! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0