Kalashelg!

Då var helgen avklarad och föräldrarna ligger utslagna i varsitt hörn av soffan. Fredagen var helt kanon! Ni får för er inre fantasi föreställa er skrattande barn, strålande solsken och jordgubbstårta i den fantastiskt fina utemöbeln jag fick i present. Lägg på ett Bullerby filter och syrendoft så är du en god bit på vägen. Höjdpunkten var att se ungarna plaska i poolen. Hur kul? sjukt kul! Tack för alla fina presenter! Och blommor! Jag har fått hålla mig från att ta kort på alla fina blommor och växter jag fått. Jag fyllde ju 30 inte 80... 

Lördagen var även den en succé. Värmer ett barnbarns hjärta att se sin mormor skina upp så som hon gjorde under dagen! Och så roligt att se de små springa runt och härja tillsammans. Tigern som var minst kämpade tappert på för att hålla samma tempo som de större barnen med lite blandat resultat... En sak jag funderar över är dock hur en handskas med ett barn som retas med andra? Några tips? 

Resten av helgen har varit ett rusande kaos av barn och fix. Alltid lika trevligt att ha syster med barn på besök. Hoppas på att vi framöver kan ta en helg utan planer med bara föräldrar och barn och hitta på en massa hyss! Snart är dessutom barnrummet färdigt så att det största barnet har någonstans att gå undan vid behov.  

Återigen tack till alla som gjorde 30 årsfirandet så himla himla fint! 

Chip! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0