Phew!

Då var äntligen gluskobelastningen avklarad. Denna graviditet med godkänt resultat. Skönt att ha en sak mindre att oroa sig för. Men usch vad äcklig den där sörjan en ska dricka är. Tur en inte behöver göra det ofta! Hade med mig en stickning att fördriva tiden med och vips hade två timmar gått. Fantastiskt! 

Nu firar jag med en caféfrukost. Hade resultatet varit ett annat hade det blivit en deppfika. Det gäller att anpassa sig efter situationen så att säga. Ska snart bege mig till jobbet och göra några timmar innan jag hämtar upp Tigern och vi tillsammans med gubben far ut på äventyr. 

Snart helg igen. Det är rysligt vad fort tiden går. Dags att beställa årets fröer snart. Det blir en del förändringar i årets odlande men mer om det vid ett senare tillfälle. 

Chip! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0