Hejdå februari

 
Länge sedan jag bloggade här inne igen. Jag tänkte försöka mig på publicera en del av inläggen jag har på min andra blogg även här men på svenska då. Vi får se hur det går! 
 
Den här månaden har varit alldeles galen med allt från födelsedagsbarn till dödsfeber. Och allt därimellan. I helgen hade vi vårt första födelsedagskalas och minnena efter den dagen kommer ligger mig redan varmt om hjärtat! Det är nu ålderdomens minnen skapas! 
 
Kalenderinserten jag använder mig av kommer från Cocoa Daisy även de flesta stickers och stämplar är hämtade från deras planner kit.
 
Det första jag brukar göra är att skriva in mina jobbtider, de exakta tiderna har jag fyllt i i den tvåfärgade cirkeln. Det handlar inte så mycket om att mina arbetstider varierar särksilt mycket vecka till vecka som att jag gillar att ha tiderna visuellt i min kalender. 
 
Under måndagen hade jag en del viktiga aktiviteter inplanderade efter jobbet så jag valde att highlighta det lite med en 'imortant' sticker. Glasögonen är stämplar från planner kitet och jag gillade looken som blev av den operfekta stämplingen. 
 
Längst ner på sidan har jag veckans todo lista och där ville jag verkligen få in lite mer av den fantastiska gröna färgen som har varit strösslad över hela kitet denna månad. 

Under min setup för månaden lyckades jag kladda lim på pappret och det har stört mig lite. Så jag stämplade upp ett  motiv som jag färglade och klippte ut för att täcka över det. Lite washi och stickers under den och jag tänker inte alls på mitt lilla misstag. 
 
Min son var med mig och pysslade den här gången och han ville gärna testa samma stämplar som mig. Så han stämplade, färglade och klippte ut och gav alla små skatter till mig. Tyckte det passade perfekt att sätta in en av dem på uppslaget, så blir jag påmind om vår lilla stund ihop. Är så tacksam över att han tycker om att vara med och pyssla, det ger mig så mycket mer möjlighet att själv kunna göra något! 
 
Avslutningsvis så gillar jag verkligen den här tjejen! Tycker hon ser så cool ut här. Att ha stickers en bit över kanten och klippa rent ger en helt annan look än att ha hela stickers tycker jag. Skrev dit tgif också och det var det hela! 
 
Ta hand om dig! 
/Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0