2012

Då har kvällen spenderats med att kika på bio med familjen. Trevligt trevligt! Syrran sammanfattade filmen bäst tror jag, helt enkelt en blandning mellan Titanic och Armageddon. Jorden går under, alla är lessna och folk dör. Under vissa delar av filmen känns det dessutom som att åka karusell och jag som är lite (ganska mycket) höjdrädd höll mig i smyg fast i biostolen. Alla skrattade en hel gång, däru! Ingen hög grinfaktor dock men what the heck en tår lyckades jag nog klämma fram vid nåt extra klyshigt ställe, men i övrigt så var det ganska torrt.



Sen blev det Happy meal på donken och hela familjen höll på att dö av skrattkramp när mamma frågade om jag kunde få byta mitt skepp mot en yoda... Vad kan jag säga? Age is nothing but a number =) Har sparat mina äpplen till ett senare tillfälle, råkade äta lite för mycket godis under bion. Bad me!

Nu ska jag vara trött och dåsig en sväng innan jag sussar inför morgondagens utmaningar!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0