Dagens



Har suttit under dagen och läst sjukt mycket om kommunikation. Sitter och lurar på projektarbetet under tiden och ju mer jag läser desto mer känner jag att jag bara vill skriva skriva skriva. Hoppas bara att de andra i gruppen känner så, så svårt att veta vad de tycker. Vet inte om de känner sig peppade alls eller om de också tycker det är kul. Men det där med hur gruppen fungerar drar jag mig lite för att ta tag i. Det tar emot liksom. Bäst att släppa det för tillfället.

I övrigt är hushållet i stort sett tömt på te och mat nu. Pengar imorn och förhoppningsvis ytterligare en storhandling väntar! Himla smidigt att bara gå till kyl/frys och fundera på vad man vill laga än att behöva köpa grejer vareviga gång. Speciellt i den här fördöma kylan! Och den fördömda snön ska vi inte prata om! När ska den någonsin försvinna? Och hela tiden verkar det bara komma mer mer och mer snö. Var kommer den ifrån egentligen? Kan man inte bara skicka allt fruset vatten nånstans där den behövs istället?

Snart finns ett inlägg om världens finaste syster att läsa. På begäran av mina icke existerande läsare. Just you wait and see!

Nu tillbaka till böckerna och se till att få fingrarna lite avskrivna så jag kan ta tag i mer hushållsnära tjänser som att damma och dona! Kanske även ta itu med ytterligare ett kakbak, det är alltid uppskattat med goda kakor. Och är magen glad så är människan glad!

chip!

Kommentarer
Postat av: Bajsarne

Ah shit! Jag har väntat SÅ länge på att få höra om din syster, det här skall jag hålla koll efter!

2010-02-26 @ 19:29:36
Postat av: Kurt-Bertil

Jävlar i mägen, det får man ju inte missa, ett inlägg om din helfräsiga syster!

2010-02-26 @ 19:30:34
Postat av: Lotta-Ewa

Åh det bara MÅSTE jag läsa om! Din syster måste ju vara BÄST i VÄRLDEN! Gud, henne vill jag vara!!

2010-02-26 @ 19:31:39
Postat av: Mirrna

Ameh, hallååå, blire inge inlägg snart älle?! Vi väntar på din UNDERBARA HÄFTIA syrra ju!!

2010-03-09 @ 20:46:51
Postat av: Anonym

Det kommer fia! ;) haha kanske till och med idag o.O

2010-03-12 @ 09:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0