2 do

okej så jag är gräsänka nu i en vecka (lite drygt en vecka till och med) och dagen har varit allt annat än produktiv! Det är banne mig så mycket roligare att göra saker när man är två än när man är ensam. Så dagens middag bestod av mackor. Mackor. Och mackor. Med lite fil som fanns kvar.

Men imorgon måste det bli ordning och reda på torpet. Innan karln min kommer hem hinner han fylla år och jag ska hinna skriva en tenta innan där också. Och det vore minst sagt tråkigt om jag inte lyckades klara av även sista tentan! Så en sak jag lärt mig under mina långa och många år är att 2 do lists är kick ass!

Veckans 2 do list ser ut som följer:

-Städa step 1
-Tenta plugga!!!!!!!!!!! Aim for the stars och hoppas på att nå i alla fall första grenparet....
-Diska
-Handla
-Göra tenta
-Städa step 2
-Bära upp soffa på vinden

När allt tråk är klart kan jag åta mig alla andra roliga saker som att pyssla paket, plantera om de sista blommorna från först sådden. Pillra mig i naveln. Kolla på desperata husfruar. Ligga i soffan och vara ultra dekadent (det tänker jag ta mig för oavsett vad på tisdagkväll efter tentan!).

Nu dags för sängen och sikta på att orka upp tidigt imorgon! Lite sol skulle ju inte skada heller...!

chip o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0