Rara små läckerheter


Smultronen blev ju trots allt en riktig höjdare! Trots att jag satte dem lite i senaste laget har de växt utav bara den. Länge såg de ut som högst upp i hörnet, små och uschliga och jag tänkte " jaja blir det inga smultron i år är det lugnt det kommer kanske nästa år i så fall". Vad jag misstog mig! Helt plötsligt satte de fart och blomman i nedre vänstra hörnet dök upp och jag jublade! Jag menar ett smultron vore ju inte tokigt! Sen dök det upp en till blomma.. och en till... och en till! Det var helt plötsligt massor av blommor, och blommor som förvandlades till bär! Både jag och Linus och fått smaka och jag är säker på att de kommer att bli ännu fler till nästa säsong. Om de överlever vintern vill säga. Och det får vi väl hoppas!

Det kommer att dyka upp fler bilder inom kort. Men det är ju dumt att ta allt på en gång. Får ta och suga på karamellen lite!

Chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0