Hjälp!

Jag är lite på jakt efter ett lite mindre bord ut till balkongen. Och nu har jag lite beslutsångest!

Vilken färg är egentligen snyggast till mitt lilla krypin? Det finns i gult också men tyvärr så levereras det inte via webshoppen, annars hade valet varit nästintill givet! Borden går att hitta på HÄR!

 

Idag hittade jag åtminstone en trevlig liten trasmatta som ska få flytta ut så snart målandet och oljandet är klart. 25 pix tyckte jag var ett synnerligen överkommligt pris för en precis lagom stor matta med rätt nyanser i. Miljömyran är helt enkelt bäst!

 

Nä dags att baka lite kanske? Sista dagen på praktiken imorgon och då hör det välan till att bjussa på nåt gött. Frågan är bara vad? Är det kakor eller tårta som gäller? Hmm!

 

Chip!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Rosa och tårta! Helt klart.

2011-04-28 @ 20:31:48
Postat av: elin

SV. Visst är dom snygga! Fasen jag vill ha alla! Hade nog också valt det gula men killen hatar gult :D

2011-04-29 @ 08:11:31
URL: http://skicklig.blogg.se/
Postat av: elin

SV. Helt rätt! Go for it!

2011-04-29 @ 11:41:14
URL: http://skicklig.blogg.se/
Postat av: Anna

Lisa det blev det rosa som vann ;) Fast ingen tårta de fick nöja sig med blåbärspaj! Så nu får det bli blåbärssäsong snart igen för jag tog nästan alla som var kvar :S kanske kanske en paj kvar... Vet du om lingonpaj skulle kunna vara nåt?

2011-04-29 @ 18:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0