Det tar sig!

Minsann minsann! Nog växer det alltid! Bilderna har förvisso ett par dagar på nacken eftersom jag varit lite krasslig och inte riktigt orkat ta itu med att göra något åt bilderna. Bland annat kan avslöjas att de första karaktärsbladen börjar visa sig, om än mycket små än så länge! Jublar varje gång jag går förbi och kikar och upptäcker något nytt! Nu har jag dessutom flyttat ut alla växter i köksfönstret tillsammans med min lilla lågenergilampa som bidrar med extra ljus. 


Ett nytt litet pyssel står krukmakaren för! Inte nog med att den är praktisk, jag tycker nog att den är ganska snygg också. Har börjat göra lite krukor, går ju så lätt att göra när man ändå typ kikar på tv eller nåt sånt. Slipper man göra så nedrans mycket jobb precis när allt ska skolas om!


Heja våren! Heja plantor som växer!
Chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0