Power up!

Alltså den här dagen började allt annat än bra. Först försov jag mig typ en timme till praktiken. Dessutom hittade jag inte ståltråden till kvällens Vojago torsdagsträff. Så jag och löpkatten sprätte runt här hemma och fräste och muttrade ikapp.

Sen tog dagen en helvändning! Jag fick nämligen en ny odlarkompis! Det är nog fortfarande dagens bästa. Finns det något bättre än att inspirera andra att göra bra saker? Tror inte det. Imorgon kommer det som en följd av detta upp en början på en trestegsraket, en liten odlar skola. Ärligt talat hade jag velat ha precis en sån själv för ett år sedan när jag hittade mitt nya intresse...

Nu på kvällskvisten forstatte dagen i samma goda anda. Var på ovan nämda onsdagsträff och skulle visa lite hur man luffarslöjdar. Något jag också är rookie på men vad tusan! Jag var supernervös innan vill jag lova, mitt upplägg kändes minst sagt tunnt. Men det gav sig riktigt bra och det slöjdades hej villt! Riktigt imponerad av det som blev till under kvällens lopp.

Så nu känner jag mig fylld av positiv energi, redo att möta morgondagen! Då blir det som sagt odlarskola och så får jag väl lov att visa hur det går för det som växer här hemma. Det växer så det knakar kan jag avslöja så här i förväg.

Chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0