Min plats på jorden

Från och med idag kan jag titulera mig kolonist! För 1000 pix om året är jag fri att göra näst intill vad jag vet med mina drygt 200kvm jord. Lotten är ny för i år så det är ingenting gjort än så länge vilket betyder två saker:

1. Jag har ingenting annat än min egen fantasi att förhålla mig till!! Wiiie!!
2. En hel massa jobb...

Var dit och träffade ordförande och kassör för rundvandring och kontraktskrivande. Fick veta en hel massa bra och har blivit lovad en tur till ett bra ödehus för att kika på gamla fina växter. Är upp över öronen glad och ser fram emot att få påta och greja i sommar! Blir nog inget hus i sommar men va tusan tält har funkat förr.

Nu ska jag återgå till dagens söndagsångest som innebär att läsa om bärodling och alldeles för mycket smågodis.

Chip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0