Pyssel 8

När skafferiet ändå var tömt passade jag på att lägga in hyllpapp. Tycker själv det ser så ombonat ut med papper i hyllorna. Det ska säkert egentligen vara speciellt papper men jag tycker det funkar fint med vanligt presentpapper. 

Först grovklipper jag pappret. Sen tejpar jag till längst bak, där det ändå inte syns.  Sidorna skär jag till med kniv. Inget för små barntassar med andra ord! Och så tejpar jag fast. Det blir inte helt perfekt men det syns ändå inte sen när alla grejer får flytta in igen. 


Kanten fick prydas med vimpeltejp. Passar fint till en enkel brun papp tycker jag. Vimplar gör mig så himla glad, lite som kalas varje dag! 

Nu ska vi bara få in allt i skafferiet igen... 

Chip! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0