Ack du ljufva söndag


Vet inte vad som händer med mig men jag har nog börjat gilla söndagar! Just nu ligger jag bredvid mitt sovande barn och njuter av värmen från den lilla lilla kroppen, det enda ljudet är de små små andetagen och novemberregnet utanför fönstret. Så in i Norden rofyllt så jag nästan kräks på mig själv! Köket är skurat och i alla fall halva hemmet dammsuget. Har börjat finna tillfredsställelse i att dona hemmavid, försenat boande månne? Eller så är det för att vi faktiskt fått tag på en lägenhet vi faktiskt trivs med. 

När lillterroristen vaknat ska vi fixa söndagssteken, världens kanske bästa bjumat! Lite fix och sen sköter den sig själv. Vi ska testa att göra leverpastej tillsammans med lite vänner ikväll, sjukt kul! 

Chip! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0