Världens bästa plagg


Jag har verkligen dille på klänningar! Så himla bra plagg på små barn. Dels täcker de bra så en slipper tråkiga glipor där det annars kommer in kallt. Dels går de att använda läääänge! Speciellt om de som denna saknar ärmar. Nu tex är den ganska lång och väldigt pösig, om några månader blir den lite mer som en liten tunika. Perfekt! Vill en addera lite värme sätter en på en body/tröja under och är det verkligen svinkallt ytterligare en tröja innan overallen åker på. 

Sen att det är så jävla gulligt så jag kräks på mig själv är ju bara ett plus. Just denna upptäckte jag att jag köpt två av, i olika färgsättning. Blir lätt så när en som vi handlar det mesta begagnat. Vår budget är ganska stram så det gäller att vara smart på vissa områden. Så vi sprider ut klädköpen och köper kläder som vi gillar när vi hittar dem. Utbudet varierar ju rätt kraftigt så jag försöker ligga en eller ett par storlekar före. Vilket visade sig vara väldigt skönt när Tigern föddes... Då var jag evinnerligt tacksam att det låg gott om kläder i storlek 62 hemma och väntade! 

Tights och strumpisar är ytterligare en kärlekshistoria som jag inte kan få nog av! Varmt, gôtt och fullkomligt bedårande!

Chip! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0