Regnet det bara öser ner


Idag skulle jag kunna tänka mig att ligga i sängen och gosa hela dagen. Regnet smattrar utanför fönstret och P1 surrar i bakgrunden. Jag och Tigern ligger i sängen och mitt på dagen ammar. Hemskt gärna skulle jag ligga så här hela dagen. Kanske hitta nåt bra pyssel eller packa upp en låda eller två. Låta tankarna få flyta fritt. Men inte idag inte! För idag är det sista babysimmet och sen är det mer eller mindre raka vägen till Karlstad och amningshjälpen träff. Resten av veckan ska ägnas åt att göra klart i gamla lägenheten. Ska bli så skönt när vi är klara där! Måste klura ut ett bra fir när nycklarna är överlämnade och vi aldrig behöver gå dit igen. Nån med bra tips?

Chip!  

Ps om en har tråkigt och är i krokarna får en hjärtligt gärna komma och hänga med oss vid hopplock/städ! Det här med att göra nåt och ha en onge på höften innebär ju vissa begränsningar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0