Mammalyx

Har precis ätit en rasande god lunch. Själv. Alldeles alldeles själv. Så himla fantastiskt! Suttit i säkert en halvtimme och njutit och haft det fint tillsammans med mig själv. Plockat i mina olika små röror och petat i mig frön. För ett år sen hade jag säkerligen inte jublat men nu så! Tyst är det också. Så när som på en tickande klocka och nån fläkt som står och surrar. 

Tigern ligger i vagnen och sover. Han ser ut som en liten tjock kejsare i sin lilla rullbara tron. Dragen blir helt annorlunda när han ligger och snusar. Förundras rätt så ofta över hur olika ett och samma barn kan se ut beroende på humör. Ibland så känns det nästan som att det måste vara flera barn. Fast i en kropp. 

Nu ska jag försöka få nåt vettigt gjort medan tid ännu är! 

Chip! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0