Nära barn


Solen har åter kikat fram idag till förmån för utelek och äventyr. Tigern har tagit en sen tupplur och sover på ryggen min. Han krafsar lite slött med handen i sömnen och andas med nästan hela kroppen. Själv gläds jag över att rabatterna äntligen har börjat grönska! Sallad, timjan och persilja bland annat har makat sig upp ur den svarta jorden. Nu går det fort! 


Passar på att läsa senaste numret av Nära Barn. Sommarens undertitel är drömmar och verklighet med artiklar om såväl samsovning som mardrömmar. Det finns även en helt fantastisk guide om olika typer av sjalar, ett reportage om EC, recept på egen glass och massor av annat. Älskar det tjocka, matta pappret och alla fina bilder och illustrationer. En tjock, rejäl och matnyttig tidning att tumma på fram tills höstnumret dyker upp. Tidningen kommer ut 4 gånger per år och en tecknar prenumeration på narabarn.se för 270 kronor årligen. 

För egen del är Nära Barn den enda föräldratidning jag kostar på mig. Gillar verkligen perspektivet de valt att ha och den nyfikenhet som präglar tidningen. Uppskattar att få nya idéer och inspiration hur jag kan göra annorlunda i mitt eget föräldraskap. Till exempel är jag sugen på att lära mig mer om EC inför eventuellt fler barn så småningom. 

Just det! Glöm inte att dricka mycket vatten i värmen!

Chip! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0