På resande fot


I helgen har jag varit ute och flugit runt med humlan igen. Vi har gjort Stockholm tillsammans och jag hörde talas om att vädret visst var helt fantastiskt igår. Vi var inne hela dagen lång så det gick oss obemärkt förbi. Bilden illustrerar min utsikt för tillfället. Vi  är och säger hej på en av mina kusiner. Stackars humlis har blivit tokförkyld över natten så han ligger mest och rosslar och klunkar i sig. 

Igår var vi på utvärdering och workshop för Barnvagnsmarschen med RFSU. Andra året i rad jag varit med och arrangerar en Barnvagnsmarsch och jag är ännu mer pepp på att anordna en nästa år. Då kommer jag dessutom både vara hemma samt inte vara gravid. Kan inte bli annat än succé väl? 

Nu återstår bara att åka hem till min tiger och gubbe. Får alltid lite lätt panik när jag ska resa innan jag sitter i tryggt förvar på tåget. 

Chip så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0