Väggdeko


En liten butik hade en rolig tävling på sin blogg som passade bra att använda till ett litet projekt jag har här hemma. Beställde lite (läs: alldeles för mycket) bilder plus några instabilder som jag tänkt hänga i ungarnas rum. Så jag tog layouten och gjorde den tvärtom, typ. Eftersom fotona jag valt var i rätt härliga färger så fick pl kort och annat gå i mer neutrala färger. Har lite dille på guld för tillfället och lät mig frossa rejält. Material jag använt är: 
Simple Stories Gold Sn@p pack
Doodlebug Washi tape Friendly Forrest Falling leaves 
Little B Foil Tape Hearts 

Nu ska jag bara spika upp lite spik och sätta upp mattvarp så det kan komma upp på väggen också. 

Länk till tävlingen: http://enlitenbutik.blogspot.se/2015/08/augustis-tavling.html?m=0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0