Fredagslöfte


Jag har gett mig själv ett lite försenat nyårslöfte; att bara görat! Så himla ofta som jag struntar i att göra saker för att jag är rädd att resultatet inte ska bli som jag tänkt. Att jag inte på förhand har klart för mig vilka färger eller papper jag ska välja. Nej nu räcker det. Jag måste ta mig ur det här perfektions träsket. Det behöver faktiskt inte ens bli lite bra bara det blir något. Så nog med handlingsförlamning nu kör jag! 

Fick hem en helt fantastisk sjal idag. Fem meter regnbåge att använda i sommar med lillräkan. Sjukt nöjd! Ska försöka prova den lite bättre i helgen, kvällens tappra försök resulterade i ett riktigt slarvigt knyt. Fick muta Tigern med cornflakes för att ens få försöka knyta upp honom så det var väl inte helt optimala förutsättningar så att säga. En Girasol gold rainbow diamond weave är det i alla fall så nu behöver jag inte sukta regnbåge mer. Är faktiskt ett av ytterst få inköp vi gör till räkan. Den och två dreglisar är allt, utöver förbrukningsartiklar då. Resten har vi sparat efter Tigern. Återstår gör bara en genomgång av allt (igen) och sortera upp en smula bättre. 

Nu ska jag fisa och pilla mig en smula i naveln innan jag lägger mig. Fira att jag hållt mig vaken efter nattningen. 

Chip! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0