Dags för Barnmässa



Just nu ligger vi i sängen och gosar och förbereder oss inför Barnmässan i Karlstad. Eller jag förbereder mig, Tigern ska hänga en sväng med farmor under tiden jag förlustar mig. Med tanke på status för tillfället kommer jag nog förvisso inte göra några vidare äventyr utan mest stå i montern tillsammans med Amningshjälpen. Efter denna lilla utflykt kommer det med största sannolikhet dröja ett tag innan jag gör några värre utflykter så det gäller att passa på! Bra tillfälle för tigern och farmor att bonda lite extra också speciellt då det är hon som kommer ha honom under förlossningen och BB tid. 

Ska försöka ta mig i kragen nu och fixa frukost. Vansinnigt trött efter alldeles för få timmars sömn inatt. Men visst är det fabulöst att vara gravid...! Eh. 

Chip! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0