5 of 5 ledig dag!


Jag spanade på tjejerna när de begett sig till närmsta park för att öva lite dans inför dagens äventyr. Fint väder och ännu finare tjejer!


St. Pauls Cathedral var placet to be. Tyvärr så fungerade inte ljudutrustningen som tänkt så den uttänkta flashmoben blev tyvärr inställd. Men det är tanken som räknas och alla som varit med och tränat under veckan har åtminstone fått en massa dans i kroppen.


Dagen förvandlades istället till en fikadag. Bland annat här på Starbucks. Mycket tjöt och många skratt. Fina fisken helt enkelt!


Jag råkade sätta i mig hela fikat alldeles själv... Måste ju ha lite reserver inför sista dagen ju!


Veckans enda öl för min del. Ena liten en var det också. Med en gigantisk fisk till! Måste ju testa fish and chips ju! Fint sätt att avsluta den lediga dagen. Eller ja dagen avslutades egentligen med filtjakt som gick sådär. Men handdukar är väl också filtar?

Chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0